Despre mine

Fotografia mea
*** Sunt un simplu om...o medie intre ce au altii de spus despre mine si media intre ce cred ca sunt si ce as vrea sa fiu. Cred ca , la final, oricine ajunge sa isi dea seama ca nu stie cu adevarat cine este. Asta nu e relevant, conteaza ceea ce facem atat timp cat inca mai suntem aici si vrem sa fim CINEVA ***

3 februarie 2020

GÂND

Îmbracă-mă în tăcerile tale
Să îmi țină cald necuvintele,
Toarnă-mi în perfuzii iluzii
Și monitorizează-mi sufletul,
Atât cât mai există o linie tremurândă
Până la viața de apoi.
Înscrie-mă cu o linie apăsată
Pe răbojul celor ce-ar fi putut fi
Și pune-mi-l la căpătâi,
Descântec să uit de tine,
Când ochii mei se vor deschide larg
Spre viață.
Pune-mi pe frunte cârpele,
Care ți-au șters buzele arse
De cuvinte spuse amar, printre dinți,
Îndepărtează-te încet și nu privi înapoi,
Uită-mă acolo
Pe lespedea de pe care mă voi ridica
Jertfă luminii.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Nu ezitati sa va expuneti parerea, viata e scurta:)

CAUT