Despre mine

Fotografia mea
*** Sunt un simplu om...o medie intre ce au altii de spus despre mine si media intre ce cred ca sunt si ce as vrea sa fiu. Cred ca , la final, oricine ajunge sa isi dea seama ca nu stie cu adevarat cine este. Asta nu e relevant, conteaza ceea ce facem atat timp cat inca mai suntem aici si vrem sa fim CINEVA ***

28 noiembrie 2019

Joc de cuvinte

 

Numai tu, numai eu, ce să fac, pot să tac
Într-un fel, infidel, detașat, fără țel
Iarăși tu, iarăși eu, doi actori fără trac
Tot legați, tot negați, în același bordel.
Totuși tu, totuși eu, fără cer, fără foc,
Ne mișcăm, ne lovim, ne trișăm inutil
Joc timid, inocent, într-un timp fără loc
Incitant, dezolant, fără rost și futil.
Flăcări ard, trup amar, te iubesc, revanșard
Te urăsc, amețesc, cât trăiesc, te doresc
Te-a luat, nu te-am dat, te-am păstrat, gând bastard,
Doi actori, încadrați într-un timp pitoresc.
Te urăsc.
 
 Nu este disponibilă nicio descriere pentru fotografie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Nu ezitati sa va expuneti parerea, viata e scurta:)

CAUT