Despre mine

Fotografia mea
*** Sunt un simplu om...o medie intre ce au altii de spus despre mine si media intre ce cred ca sunt si ce as vrea sa fiu. Cred ca , la final, oricine ajunge sa isi dea seama ca nu stie cu adevarat cine este. Asta nu e relevant, conteaza ceea ce facem atat timp cat inca mai suntem aici si vrem sa fim CINEVA ***

28 august 2018

Pășesc prin toamna ta spre vară

 

Pășesc prin toamna ta spre vară, buze, frunze, soare, ploi, benghi de tină din pridvor. Vântul șuier nu-l aud, de îmi cântă-n piept cobzarii, parcă-mi joacă-n glezne focul, tobe-mi toarnă-n tei uitare. Și din frunze-mi fac cunună, cer mi-e sufletul și-mi bat dorurile-n calde palme, când în gând te iau cu mine pe-nserat. Ochi plecați sub un sărut, buze freamătă mirare, dau un dor pe o chemare, și alung ce a durut. Lanț la glezne unduire, cu atingeri de mătase, să-ți fiu vis, să-mi fii mirare, timpuri, cer, extaz, candoare.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Nu ezitati sa va expuneti parerea, viata e scurta:)

CAUT