Despre mine

Fotografia mea
*** Sunt un simplu om...o medie intre ce au altii de spus despre mine si media intre ce cred ca sunt si ce as vrea sa fiu. Cred ca , la final, oricine ajunge sa isi dea seama ca nu stie cu adevarat cine este. Asta nu e relevant, conteaza ceea ce facem atat timp cat inca mai suntem aici si vrem sa fim CINEVA ***

3 iulie 2019

EȘTI

 

Ești o parte din mine,
pierdută când m-am întrupat dintr-un vis
pe care l-a avut un serafim,
înainte de cădere.
Ești tot ce nu am fost
când rătăceam printre amintirile apelor,
cu ființa ghemuită într-o desagă
pe umărul stâng.
Ești ochiul care se deschide
spre mijlocul unui fir de pământ,
memoria mileniilor care mi-au fost
labirint.
Tu ești partea din mine
dată la schimb pentru o cupă de viață,
când m-am întrupat
pentru a muri.
 
Imagine :Taeil Kim
"The memory of yellow"
 Nu este disponibilă nicio descriere pentru fotografie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Nu ezitati sa va expuneti parerea, viata e scurta:)

CAUT