Despre mine

Fotografia mea
*** Sunt un simplu om...o medie intre ce au altii de spus despre mine si media intre ce cred ca sunt si ce as vrea sa fiu. Cred ca , la final, oricine ajunge sa isi dea seama ca nu stie cu adevarat cine este. Asta nu e relevant, conteaza ceea ce facem atat timp cat inca mai suntem aici si vrem sa fim CINEVA ***

22 august 2020

Nu se mai poartă mintea, fă!

Nu se mai poartă mintea, fă! Ești învechită, a trecut de mult sezonul cărturarilor, vrei să râdă de tine lumea bună? Cum să strălucești într-o creație made by George Coșbuc? Goga? Topârceanu, Arghezi?!? Astea-s nume, fă?
Cine ar vrea să vadă cum curge de pe buzele tale limba română, fă? Ia zi! Nu se mai poartă limba română, fă, n-are glam, by the way. Nu contează, fată, dacă nu știi ceva, există Google și ochelarii sexy de profesoară. Tu chiar crezi că cei cu care vorbești știu mai mult decât tine? Să fim serioși!
Numai ramoliții se mai cramponează de virgule, puncte, litere și alte rahaturi. Niște frustrați! Și-au irosit viața învățând chestii inutile, și acum le este ciudă că noi ne distrăm și trăim.
Fraierii ăștia n-au bani nici d-un amărât de aperol, fă! D'aia scriu poezii, că n-au bani să iasă ca noi, știu ei ce e aia party? Comuniști constipați, se vând pe un mic!
Mâine dimineață, dacă vreau, scriu un poem. Artă, fă! Adevărată, de la mama ei, din viața reală. Fără porcării , tre' să ai doar o sticlă de energizant, țigări și timp. Curge poezia, fă, prin venele noastre! În fiecare zi, nici măcar nu trebuie să te chinui, cum iese, așa o dai pe public.
Acum n-am timp să scriu, am o căruță de mesaje, fă, toți mă vor. Ai văzut poza mea nouă de la profil? I-am înnebunit, ce atâta efort pe combinații, poezii și citate învechite? Viața fă, eu!
Tre' să plec, am programare la extensii. Love you, babe! Te lasă acritura aia de mă-ta diseară, nu? Ai spălat vasele?
Hai, te pupik!
 
 Este posibil ca imaginea să conţină: pantofi

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Nu ezitati sa va expuneti parerea, viata e scurta:)

CAUT