Despre mine

Fotografia mea
*** Sunt un simplu om...o medie intre ce au altii de spus despre mine si media intre ce cred ca sunt si ce as vrea sa fiu. Cred ca , la final, oricine ajunge sa isi dea seama ca nu stie cu adevarat cine este. Asta nu e relevant, conteaza ceea ce facem atat timp cat inca mai suntem aici si vrem sa fim CINEVA ***

10 august 2020

EU

 

Mă dor pereții până în rărunchi
Și mi s-a pus pe inimă un nor
În stânga, am un întuneric, ca un junghi
Mă dor și stelele, și apele mă dor.
Un ceas îmi ticăie sfârșitul printre uși
Iar nu mai știu...să plec...sau să dansez,
Întorc o clipă capul spre cei duși;
Repet pădurea-n suflet ca pe-un crez.
Mi-e dor de viața fără gong și fără scenă,
Când lupii erau lupi, și leii lei,
Când nedreptatea nu trona obscenă
Slujită-n fast de proști și derbedei.
În dreapta am iubirea, ucisă de atei,
Deasupra cerul negru, uitat de Dumnezeu,
Mi-e ploaie și mi-e sete, cu tremurat condei,
Mânjesc pe zidul lumii cuvintele "SUNT EU".
 
Pictură: Yossi Kotler "No mask"
 Este posibil ca imaginea să conţină: unul sau mai mulţi oameni

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Nu ezitati sa va expuneti parerea, viata e scurta:)

CAUT