Despre mine

Fotografia mea
*** Sunt un simplu om...o medie intre ce au altii de spus despre mine si media intre ce cred ca sunt si ce as vrea sa fiu. Cred ca , la final, oricine ajunge sa isi dea seama ca nu stie cu adevarat cine este. Asta nu e relevant, conteaza ceea ce facem atat timp cat inca mai suntem aici si vrem sa fim CINEVA ***

2 decembrie 2020

 

ÎN TĂCERE
 
păzește-mi visele până când umbrele
se vor așeza în forma corectă
a unor copaci nebuni
dansând un dulce dans al furtunii
pune-mi întrebarea corectă despre rai
și venerează-mi toate figurile de ceară
pentru că după ultimul întuneric
pământul și-a pierdut strălucirea de armă
au obosit zgomotele într-o formă de artă
căreia nu i-am învățat încă limbajul
fiecare carte pe care o deschid
șoptește prea puțin despre diamante
conversațiile cad ca niște frunze
ieri îmi era atât de foame de un foc greu
încât mi-am speriat cu o pasăre
iubirea dealtfel încă vie
murmură-mi te rog atingerea catifelată a pielii
apoi crește-mi din palmă un gând
privește-mă beat de ploaia mea
și împinge într-un hohot de râs prezentul tăcut

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Nu ezitati sa va expuneti parerea, viata e scurta:)

CAUT