Despre mine

Fotografia mea
*** Sunt un simplu om...o medie intre ce au altii de spus despre mine si media intre ce cred ca sunt si ce as vrea sa fiu. Cred ca , la final, oricine ajunge sa isi dea seama ca nu stie cu adevarat cine este. Asta nu e relevant, conteaza ceea ce facem atat timp cat inca mai suntem aici si vrem sa fim CINEVA ***

29 noiembrie 2020

ÎNTR-UN FEL

 

Am impresia că, într-un fel, m-ai mai iubit cândva,
Când dansam împreună pe covorul din sufragerie
Eu, încălțată cu pantofii cu toc ai mamei
Tu, învăluit în șarmul furat de la tatăl tău.
Cum mai cântau artiștii ăia pe care acum nu îi mai știe nimeni!
Ne roteam râzând privindu-ne în ochi,
Fără grija zilei de mâine,
Doar noi doi și muzica
În mijlocul lumii.
Am impresia că, într-un fel, mă mai iubești și azi
În amintirea pâinii calde
Pe care o rupeam cu mâna și o înmuiam în zahăr,
Tu dulce,
Eu dulce.
Cum mai cântau artiștii ăia când mă agățam de râsul tău,
Să nu mă prăbușesc, amețită de copilărie,
Dincolo de fericire!
 
 Este posibil ca imaginea să conţină: unul sau mai mulţi oameni şi cadru apropiat

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Nu ezitati sa va expuneti parerea, viata e scurta:)

CAUT