Despre mine

Fotografia mea
*** Sunt un simplu om...o medie intre ce au altii de spus despre mine si media intre ce cred ca sunt si ce as vrea sa fiu. Cred ca , la final, oricine ajunge sa isi dea seama ca nu stie cu adevarat cine este. Asta nu e relevant, conteaza ceea ce facem atat timp cat inca mai suntem aici si vrem sa fim CINEVA ***

4 decembrie 2020

RĂZBOI

 

În dimineața în care ochii tăi mi-au clipit
cu o dezinvoltură leneșă
oarece schimbări în viața mea sentimentală
m-am îmbolnăvit de sfârșitul lumii;
Se făcea că toate zilele nășteau întrebări
nerevendicate de vreo grupare anume,
doar golurile care îmi explodau în stomac
fragmentau sinucigaș timpul dintre mine și tine.
S-au terminat toate rezervele de siguranță;
În echilibru,
cu ochii închiși,
bâjbâiam după căldura confortabilă a primei întâlniri,
când nu ne cunoașteam prea bine
și îți puteam da orice formă.
Încă mai stau ghemuită într-un colț de suflet,
ca un șevalet gol de pânză,
pe care un pictor excentric ar fi putut picta magistral
o victorie fără prizonieri de război.
 
Este posibil ca imaginea să conţină: 1 persoană

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Nu ezitati sa va expuneti parerea, viata e scurta:)

CAUT