Despre mine

Fotografia mea
*** Sunt un simplu om...o medie intre ce au altii de spus despre mine si media intre ce cred ca sunt si ce as vrea sa fiu. Cred ca , la final, oricine ajunge sa isi dea seama ca nu stie cu adevarat cine este. Asta nu e relevant, conteaza ceea ce facem atat timp cat inca mai suntem aici si vrem sa fim CINEVA ***

19 noiembrie 2020

Codificați într-un vechi codex

 

Ne-am născut pe negândite,
Accidental,
Dintr-un diferend divin cu întunericul.
Cred că viața ne-a lovit frontal
Și după ce ne-am clătinat un timp,
Diedre fluturând pe linia dintre existență și moarte,
Am fost resuscitați într-o retortă,
Am devenit electrozi prin care să treacă iubirea
De la minus eu la plus noi.
Codificați într-un vechi codex,
Cu un diez în față și puncte de suspensie la sfârșit,
Numărăm îndoielile diletanților
Prin așteptările diluate în motricitatea difuză,
Materializată într-un singur pas
Înapoi.
De fiecare dată când primul nor coboară perpetuu
În obscurul excepțional al dezorbitului "a fi",
Până la diluviul care a început să dea pe dinafară,
O să încercăm cu încrâncenare
Să ne vindem unul altuia fulgarinele
La suprapreț.
 
 Este posibil ca imaginea să conţină: unul sau mai mulţi oameni şi cadru apropiat

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Nu ezitati sa va expuneti parerea, viata e scurta:)

CAUT