Despre mine

Fotografia mea
*** Sunt un simplu om...o medie intre ce au altii de spus despre mine si media intre ce cred ca sunt si ce as vrea sa fiu. Cred ca , la final, oricine ajunge sa isi dea seama ca nu stie cu adevarat cine este. Asta nu e relevant, conteaza ceea ce facem atat timp cat inca mai suntem aici si vrem sa fim CINEVA ***

11 ianuarie 2012

SANATATEA CARE NE UCIDE VIATA

Stam asa, amandoi, si ne intrebam ca prostii: Oare de ce nu ne scuteste Statul de grija aceasta a lui pentru noi? Frate, eu n-am nevoie sa se ingrijeasca el de mine! Sunt angajat, treaba mea ce fac cu viata mea! Nu te priveste pe tine cand ma imbolnavesc eu si cum ma descurc eu cu sanatatea mea. Daca sunt o persoana constienta, vin frumusel la tine si te intreb: "Ce servicii imi oferi de banii acestia, uite, de atat dispun eu!" Primesc o oferta, mi se spune ce intra in banii pe care ii dau, eu sunt obligata sa depun banii lunar pe cardul meu de sanatate, si cand vin la tine ii iei frumusel de acolo. Mi se pare mult mai de bun simt. Nu ma asigur, n-am pretentii de la tine. Citat din lege "Au obligatia de a se asigura...etc": da' de ce, mamica, sa am eu obligatia de a ma asigura??? Insasi sintagma "a SE asigura" presupune intrinsec o actiune unilatera, volitiva, si personala. Prin reflexivul "se". Cum ar suna "este obligat sa il asigur"? Ciudat, nu?
DEFINITIE:
ASIGURÁ, asígur, vb. I. 1. Tranz. A oferi o garanție pentru înfăptuirea unui lucru; a face ca înfăptuirea să fie sigură; a pregăti ceva în mod sigur, durabil; a garanta. 2. Tranz. A da cuiva garanții asupra unui lucru; a încredința. ♦ Refl. A-și lua toate măsurile de precauție.
Da, sa acordam sanse egale tuturor asiguratorilor. Daca nu vreau sa ma asigur la stat, nu ma asigur! Ma asigur la un privat, care poate imi ofera servicii mai bune in acelasi cuantum. Nu ma obligi tu, statul, sa arunc banii in fantana ta fara fund si fara numar, si sa imi declari senin ca trebuie sa contribui la fondul solidaritatea fara a primi nimic in schimb, si daca vreau sevicii trebuie sa ma asigur suplimentar!!! Lasa-ma tu sa imi vad eu singur de viata mea, tu vezi-ti de spitalele alea infecte, lipsite de aparatura si OAMENI, cloaca aia pe care o numesti utopic" SISTEM DE SANATATE"! Care a ajuns asa datorita tie si celor ca tine, care nu ati mai stiut cum sa faceti matrapazlacuri si furaciuni pe banii amaratilor care de voie de nevoie au fost OBLIGATI prin lege sa va umple buzunarele.
Ce naiba, nu vedeti ca oamenii sunt din ce in ce mai bolnavi? Nu vedeti ca serviciile sunt inexistente? Nu vedeti ca spitalele se darama pe pacienti?
Paradoxal, ati desfiintat spitalele, dar costurile au crescut. Unde sunt caminele de batrani? Pe care cica spuneati ca le veti inaugura intr-un viitor apocaliptic si care au disparut ca idee ca magarul in ceata, imediat ce v-ati vazut cu decizia la tescherea?
Mda, va acuz de nesimtire! Cu capul sus, si nu din spatele unui partid politic! Pur si simplu ca cetatean al acestei tari schingiuite de voi! Nu ca v-ar pasa sau ca, vai, Doamne, ati pleca privirea in pamant si v-ati cere scuze poporului roman!
Cred ca avem dreptul moral de a intreba reprezentantii Statului ce au facut atat amar de ani cu banii nostri, ca de vazut, nu se vede nimic. Sistemul de sanatate s-a transformat intr-o capusa care nu se mai satura! Scuze, capuso, ca tu macar te umfli, la noi se umfla altii!
Pardon, am zis ca nu se vede nimic...ba se vede, si e o imagine al naibii de urata! O viziune sumbra a ramasitelor unui sistem mort care ne bantuie cu strigoii conducatorilor nostri, zi de zi si noapte de noapte, obligandu-ne sa traim sub spectrul mortii ucigandu-ne viata!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Nu ezitati sa va expuneti parerea, viata e scurta:)

CAUT