Despre mine

Fotografia mea
*** Sunt un simplu om...o medie intre ce au altii de spus despre mine si media intre ce cred ca sunt si ce as vrea sa fiu. Cred ca , la final, oricine ajunge sa isi dea seama ca nu stie cu adevarat cine este. Asta nu e relevant, conteaza ceea ce facem atat timp cat inca mai suntem aici si vrem sa fim CINEVA ***

19 ianuarie 2021

 

Cazemate din flori uscate
Din vremuri de demult tragem după noi,
încleștate în jurul gleznelor,
toate fricile de zbor gravate în pământ
de greutatea gândului.
Ne despart bariere invizibile
unii de alții,
razele de soare se lovesc bezmetic
când ne aruncăm priviri metalice
peste cazematele din flori uscate.
Se aude în surdină un cântec.
Din el se scurge o fericire tremurată,
nesigură de impactul exploziei de zgomot
asupra liniștii care trage să se nască.
Cândva, mi s-au dezlegat visele și li s-a dat drumul în lumină.
Ghemuită pe iarba argintată de rouă,
mă tem să fug după ele,
dacă mă ridic,
se răcește pământul,
mă pierd la răspântia dintre soare, păsări și cer
și nu mai răsar ghiocei?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Nu ezitati sa va expuneti parerea, viata e scurta:)

CAUT