Despre mine

Fotografia mea
*** Sunt un simplu om...o medie intre ce au altii de spus despre mine si media intre ce cred ca sunt si ce as vrea sa fiu. Cred ca , la final, oricine ajunge sa isi dea seama ca nu stie cu adevarat cine este. Asta nu e relevant, conteaza ceea ce facem atat timp cat inca mai suntem aici si vrem sa fim CINEVA ***

14 septembrie 2020

FĂRĂ MUZĂ

 

Tot aștept un vers să-și pună rostul în desaga mea...
Muzele îmi râd în față cu blestem de cucuvea,
Luna și-a închis lumina în albastru peruzea;
Cât mă zbat și cât mă doare, eu o văd numai pe Ea.
Mi-a ghicit în os de pește o țigancă pe ponton
Că am trecere la dame, cu baston și barbișon;
Eu stăteam sfios și mândru ca un june de bon ton,
Cu urechea îndreptată spre iubirea din jargon.
O să ai la drum de seară blondă cu buze de foc,
O să te iubească, frate, de-o să stea soarele-n loc,
Coapsele-i te vor ucide, prins fierbinte-n al lor joc
Vei sfârși sedus, nebune, în chimir parale ioc.
Bruna îți va ține calea să te-atragă-n mreaja ei
Sclavă îți va fi, calină, te iubește, vrei, nu vrei,
Iar roșcata-ți cade-n brațe până numeri pân' la trei,
De n-o fi așa, ptiu drace, eu mă jur pe puradei!
M-am uitat prostit la dânsa cum îmi cere de saftea;
Mi-a-nvârtit în oală vraja dar o văd tot doar pe Ea...
Singur stau în noaptea tristă și visez la muza mea,
Luna iar a tras cortina, fir-ar ea de peruzea!
 
 Este posibil ca imaginea să conţină: 1 persoană

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Nu ezitati sa va expuneti parerea, viata e scurta:)

CAUT