Despre mine

Fotografia mea
*** Sunt un simplu om...o medie intre ce au altii de spus despre mine si media intre ce cred ca sunt si ce as vrea sa fiu. Cred ca , la final, oricine ajunge sa isi dea seama ca nu stie cu adevarat cine este. Asta nu e relevant, conteaza ceea ce facem atat timp cat inca mai suntem aici si vrem sa fim CINEVA ***

14 decembrie 2011

OT-PDL, virusii de langa noi

Am vrut sa vad un film onliine. Dau eu sa deschid filmul si HOP!!!! imi apare un rahat dintr-ala de patratel publicitar cu un desen, animalut parca, ce imi acoperea casuta "Vizioneaza" Dau sa-l inchid si...SURPRISE!!! Apare ca am dat LIKE la OT-PDL- Organizatia de Tineret a Partidului Democrat Liberal. Fi-v-ar voua muma a naibii de agasantii si mincinosii dracului! Eu acu de unde ma dislike??:)))) Uite-asa sondeaza ei opinia populatiei

Un comentariu:

  1. NISTE IMBECILI NEMERNICI OLIGOFRENI SI GROBIENI IGNOBILI HANDICAPATI SI ZABALOSI!
    IMPORTANT E SA NU MAI FIM UMILITI DE IMBECILII ASTIA SI SA REACTIONAM ODATA INTRU ELIBERARE!!!!!!
    IESIREA-N STRADA A MILIOANE DE ROMANI, DA! I-AR PUNE CU BOTUL PE LABE PE FARISEII ASTIA!
    TREBUIE SA NE PASTRAM DEMNITATEA, ADICA: E CEEA CE PROVINE DIN RESPECTAREA PRINCIPIILOR SOLIDE DE VIATA: ONESTITATE, CORECTITUDINE, RESPECT, VALOARE SI INTELIGENTA, CAPACITATEA DE A NU TE CORUPE SI NU A CORUPE.
    DACA SE OCUPA BUCURESTIUL DE 2 MILIOANE, ASTIA-S GATA!

    RăspundețiȘtergere

Nu ezitati sa va expuneti parerea, viata e scurta:)

CAUT